Friday 21 August 2015

VIRAL!!! Tak Salah Kalau Nak SEDAP SEDAP Dengan Anak Saudara Sendiri? Sama-sama Dapat Sedap Walaupun Paksa.

ROGOL ANAK SAUDARA TIRI.




SUBANG JAYA: Seorang lelaki layak digelar binatang apabila tergamak merogol anak saudara tirinya.

Perbuatan itu terbongkar selepas ibu mangsa membaca kandungan perbualan mesej di antara suspek dan anak gadisnya di laman aplikasi Whatsapp telefon bimbit milik anaknya.

Dalam kejadian 21 Julai lalu, mangsa berusia 19 tahun yang juga penuntut sebuah kolej sebelum itu dicabul dalam kereta oleh suspek berusia 29 tahun.

Suspek dikenali sebagai ‘abang boy’ mencabul kehormatan gadis itu ketika mangsa tertidur dalam perjalanan dari Kedah ke Kuala Lumpur.

Menurutnya, mangsa menegur perbuatan bapa saudara tirinya itu sebelum kembali tidur dalam kereta jenis Honda Vitec dipandu suspek.

Sebaik terjaga kira-kira jam 6 pagi, mangsa terkejut dibawa ke sebuah pangsapuri di Saujana Puchong dan dipaksa naik ke tingkat dua.

Ketika berada di dalam bilik, suspek menolak mangsa ke katil dan merogolnya. Mangsa cuba menjerit namun suspek menutup mulutnya dengan tangan.

Suspek mengugut supaya tidak menceritakan apa yang berlaku kepada sesiapa sebelum menghantar mangsa pulang ke rumahnya di Kampung Bersatu kira-kira jam 7.30 pagi hari yang sama.

Tidak cukup dengan perbuatan keji dilakukan, suspek mengajak mangsa bertemu dan meminta wang sebanyak RM500 daripada mangsa untuk membaiki kereta, seminggu selepas kejadian berlaku.

Selepas kejadian, mangsa berasa tidak selesa dan diselubungi ketakutan apabila mendapati perubahan pada dirinya lalu menceritakan kejadian itu kepada dua rakannya.

Mangsa turut menceritakan kejadian terbabit kepada ibu dan bapa tirinya petang hari berkenaan.

Suspek berjaya diberkas polis awal pagi, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Yahaya Ramli berkata, suspek berjaya ditahan selepas dibelasah kerana cuba melarikan diri.

“Dia sebelum itu membuat pengakuan di depan ibu dan bapa tiri mangsa,” katanya.

Suspek direman hingga esok bagi membantu siasatan. Polis turut menyiasat berhubung laporan polis dibuat suspek yang mendakwa dirinya dipukul di bawah Seksyen 323 Kanun Keseksaan.

-Sinar harian

No comments:

Post a Comment